Kände att jag saknade.....

Kände att jag saknade skrivandet lite, det var länge sedan nu.......ja, så jag tror jag tar och skriver lite, för att se hur det känns !
Mycket har hänt sen jag skrev sist, men så är det ju, för alla, det händer så mycket, även om man tycker att det inte händer så värst mycket !
Och även om man tycker att tiden rinner iväg fort, så kan tiden kännas som om den stod still !
Mormor har jag blivit igen, till en vacker liten flicka, hon är helt underbar !
Vintern är på gång, kan vara rätt så mysigt det också, alla årstider har sin tjusning !
Hmmm, det kändes rätt bra att skriva lite, men det får räcka för den här gången !

Kommentarer
Postat av: carina

Åh vad roligt att du skriver igen! Jag har saknat det och kollat lite då och då.. Stort grattis till lilla barnbarnet! Extra kul att det blev en tjej!!! Jag blir lite avis! Stor kram från mig i skåneland../Carina

2010-11-04 @ 01:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0