Låtletning....

Ja, jag är så trött ..men jag har inte "tid" att lägga mig ,för jag måste ta ut två låtar till tisdagkväll.
Vi ska repa och jag kan inte bestämma mig för vilken låt jag skall välja.  Det finns ju så många att välja på. 
Men jag har bestämt mig för en låt och det förslaget skickade jag till Lennart, så han kan lyssna, men jag kan lika gärna ändra mig igen....
 Några vänner var här hos mig igårkväll och vi hade det så trevligt, då vi åt gott och snackade en massa skit och skrattade till sena timmen.Så idag för mig är det efterdyningarnas matorgie. Var bjuden upp till mamma på en hejdundrade middag och det var så gott!  Skulle jag bo "hemma" en vecka så skulle jag sannolikt gå upp tio kilo.
Ät jänte, ät jänte, säger mamma uppmanande och tjurig som hon är ,så är det bara till att äta, helst tio portioner.....
Nåväl, för att jag inte skulle ha ett allför dåligt samvete så tog jag mig en långpromenad.
Hade även tänkt fortsätta mitt målande i köket, men det har liksom avstannat, jag får ta nya tag i morgon, kanske....
Ja, söndag är det ja och snart måndag.....en ny vecka, men veckan blir kort för mig för jag skall ta ledigt nån dag och fara ner till min "nunna" i Stockholm och titta på Allt för byns sista föreställning på Intiman.
Det skall bli riktigt roligt och vi skall även hinna klämma in lite besök här och var också där nere....
Nu ska jag lägga mig och läsa och försöka vakna pigg och gla....................
Gonatt.......

Kommentarer
Postat av: Jannike

Du är så duktig - först äta, sen motionera!!!"hi hi"
Puss!

2008-01-21 @ 07:10:28
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Emma

haha momma, NU ÄTER DU ANNARS JÄVLAR, nää men
ungefär..

2008-01-23 @ 01:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0