Jocke i allt för byn är.....

Ja, han är galen den här grabben Jocke Renholm.... under ett samtal med Bosse ikväll så säger han helt plötsligt -
Berit, det sitter en kompis här till dig (nämner inget namn) som du inte pratat med på länge och han vill prata med dig. - va kul säger jag och på andra sidan hör jag en välbekant röst som jag börjar prata med .
Jag blir alldeles chockad över att höra den här rösten och jag undrar vad han gör där nere i Sthlm med Allt för byn ensembeln. Det stämde liksom inte riktigt, men vi pratar en stund och jag tycker det är jätteroligt och bla, bla, bla över att jag har fått pratat med honom.
Sen säger Bosse att det ytterligare är en person som jag känner väl som också vill prata med mig (nämner inga namn där heller ) Jag blir lika glad och chockad över att han OCKSÅ är där. Och samma visa, bla, bla,bla och hej då.....och tycker trots allt att det också är konstigt att han också är där......
Men jag är totalt grundlurad, det är den här vildtokgalhårdrockaren Jocke Renholm som jag har pratat med hela tiden. Va !!!!
Han är helt fenomenal på att härma, jag visste inte detta. Helt jävla sjukt fucking, crazy, ich tok, halleluja!!!!!!
Jag ska ge igen Jocke.....

Kommentarer
Postat av: Jannike

vad är det du säger?? Hade jag heller ingen aning om.... måste vara en talang som växt... jag vet ju att han var extremt bra, och då menar jag EXTREMT BRA, på att härma Ragge, men det här verkar ju vara människor i verkliga livet som du känner...

Skitkul!!!! Men dm har väl himla roligt ihop där nere oxå!!!

Kram vännen!!!

2008-01-11 @ 06:57:06
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahhahaha.... fy fasiken vad roligt!

2008-01-11 @ 09:26:44
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: sara

ja du Berit de e inte lätt när man blir lurad,..haha !!! de va roligt

2008-02-15 @ 14:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0