Fuck you...va??????

Med ögon som pingisbollar tog jag mig igenom Göteborgs trafik och det var filer här och där, kors och tvärs, bilar som kom körande i 200 knyck, som blåste på som galningar genom trafiken.... Och i denna trafik satt jag och morskade upp mig bakom ratten med tungan rätt i mun.  Min man satt bredvid och kartläste och han körde precis lika mycket som jag, då han både gasade och bromsade, men mest bromsade...och pep  och jag sa, tyyyysssstttt, nu kör jag..... och väl framme dit vi skulle, så torkade jag svetten ur min panna och kunde andas ut.....
Herregud, vad folk kör fort, jag tänkte ett tag om jag skulle sätta upp en skylt där det stod, vi kommer från Norrland, så ta det lugnt...
Det var ett fruntimmer som pekade fuck you åt mig, eftersom jag inte var snabb nog i en rondell....
Hur kan man vara så  fräck, jag blev så grrr arg......jag tänkte ett tag att jag skulle stampa gasen allt som det gick och försöka köra upp henne, få henne att stanna, och sen så skulle jag ta ett resonemang, men naturligtvis så gjorde jag inte det...
Men varför måste så många köra så himla fort och ha så bråttomt.....det blir ju en fara i trafiken.....

Gokväll.........


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha typiskt pappa..

FUCK U vilken kärring hahaha du skulle kört på henne

2008-08-11 @ 11:18:52
URL: http://memzz.blogg.se/
Postat av: Jannike

Du... tur att det var en kärring.... annars... tyvärr.... skulle jag kunna tänka mig attd et vore ... ja, typ... Jesper... kan tänka mig hur han skulle funka om han bodde i typ Göteborg och blir en sån här stadsbo som har bråttom hela tiden... o så kommer det lantisar som har svårt att riktigt hänga med i rytmen... "fniss"



Kram till dig!!

2008-08-11 @ 15:11:20
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Lina

hahah..

Kent skulle vara den førsta som pekade fuck you..

2008-08-12 @ 11:41:15
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0