Surströmming och ostkrokar = supergott

Tog ledigt vid tolvtiden idag,Bosse och jag drog till Sollefteå. Det är skönt att bara få komma bort ett tag, se lite folk, fika, handla lite smågrejor och bara ha det lite småmysigt.

Åt surströmming hos brorsan ikväll, nära släkten var där och vi hade trevligt. 
Jag har nog aldrig ätit surströmming så mycket som i år det här var nog den sjunde gången  och ganska tätt på given, men jag lessnar aldrig och det smakar lika gott varje gång.
Ska slänga ner mig i soffan nu med en stor påse ostkrokar och mumsa och titta på film...
Hej så länge....


Kommentarer
Postat av: dottern

Hey mami! hittade din blogg...aj lav jo

2007-09-07 @ 16:20:00
URL: http://blogghanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0