Höst

Det stormar som bara den ute....

Ja, nu är det verkligen höst.... det viner runt husknuten. Strömavbrott är det lite överallt, men man är ganska så van vid det här när det är sånt  här oväder, rätt som det är ,har man ingen el.
Men det är lite småmysigt också, för man kan inte göra så speciellt mycket.
Trädgårdsarbetet får vara och veden är för blöt för att slängas in. Så jag behöver inte
ha dåligt samvete för att jag inte gör nåt.....
Äh, jag ska bara slappa runt här nån timme till i pyjamasen,
skriva lite, dricka kaffe, kanske ta ett varmt bad och
verkligen pyssla om mig själv för en gång skull !!!!!!

                                                                                                           
Jag är solokvist, Bosse har farit iväg på nya uppdrag genom Allt för byn projektet så han dyker väl upp på nattkröken kan jag tänka. Bosse stortrivs med det här och jag har sagt att han skall njuta av varje sekund av detta.....
Jag skall  i alla fall åka upp till Willebusen min, med lite lördagsgodis och sen så ska jag hämta mamma, för jag skall bjuda henne på middag idag. Vi ska äta kyckling med nån goröra som man sen stoppar i  tortillabrödet och sen så är det bara att tugga och äta . En god sallad ska jag också göra till och sen till efterrätt blir det blåbärspaj med vaniljsås. Mmmmmm va gott det ska bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0