Födelsedag





Det har varit tårtkalas ikväll, för jag fyller år ! och jättefina presenter har jag fått av bl.a mina barn och min man.
Bl.a en symaskin !!!!!!, gud vad jag skall sy  nu, hmmmm, försöka åtminstonde.....

Det är så underbart såna här dagar, då vi ALLA är samlade, att ha sina barn omkring sig, ja, det finns inte underbarare. Wille mitt barnbarn, kom med ett paket till mig, han var så söt då han överlämnade det, jag blir så jätterörd.
Han fick också ett paket av mig, ett par strumpr som faktiskt är mina första stickade strumpor någonsin.
Min arbetskamrat Anneli har haft ett väldans tålamod med att lära mig sticka på fikarasterna.  Ja, det har varit många skratt  och svordomar och även en del kramper i fingrarna. Men till slut så blev det ett par strumpor och jag är nöjd även om de inte är perfekta.....

Såg mig själv på tv:n ikväll, var det verkligen jag? denna chock kommer att sitta i några dagar, jag kände nästan inte  igen min röst.....
För övrigt var programmet, Allt för byn,  väldigt bra, det är så spännande att titta, det känns som julafton...
De gör ett bra jobb, grabbarna !
Gonatt !!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så söt mamma! världen bästa... !! hoppas du haft en bra födelsedag, älskar dig!

2007-09-24 @ 23:36:37
Postat av: Emma

Mamma du är alltid vacker, du måste se det själv !

2007-09-25 @ 23:12:12
Postat av: Ove h

Hej Berit, tack för senast, kul att få se "allt för byn live" hemma hos er. Va bra det går, hela byn tar sig i kragen och ställer upp. Suveränt.
På onsdag 3/10 är det premiär för mitt radioprogram "inte bara blues" ;-)16.00 med repris fredag 19.00 på www.radioberg.se kom ihåg bara att detta är inte studioinspelat utan gjort hemma på kammarn :-) utan redigeringar dessutom, hahaha. Hoppas att du & Bosse kommer och lirar lite live senare!
Sköt om dig blueslover!

2007-09-30 @ 19:38:21
Postat av: Hanna

men uppdateraaaaaaa...kram

2007-10-01 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0