Wille"busen"



Igår, den 16 oktober så fyllde mitt hjärtegull 3 år !!!
På kvällskvisten,drog vi uppför Pålgårdsbacken och upp till Wille på kalas.  Naturligtvis så hade vi med oss en hel del paket...
Hemma hos Wille var det fullt hus med farmfarsfastmorbrorkusinolekkompisar och det låg drivor med leksakspapper runt golven. Och Wille fullkomligen strålade då vi dök upp, det är ju så spännande med paket..
Efter all mumsning av kak och tårtätning så var det bara till att stånka sig ut på en låååångpromenad.....
Hej då !


Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej Berit!!

Skriver en snabbis!! Jag utmanar dig på min blogg; gå in och läs..... inget farligt alls, jag lovar!!!

Puss & Kram//Jannike

2007-10-29 @ 15:17:01
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0