Lennart Dahlström.....

Ja, så är det... Lennart ("min "alldeles egen speciella pianist...) tycker att jag skriver för sällan på min blogg...
Så nu måste jag ju bara skriva lite ikväll....
Alltså ikväll har vi tränat med bluesbandet och jag var väl inte så på "allert " faktiskt, beroende på att jag är så jäkla trött. Ingenting tycktes fastna riktigt i min hjärna...jag stod mest och gäspade iigenom vår repkväll. Kul ! när Thord och Sven har åkt denna väg hit från Stan...Men vi repade dock in några låtar där jag skulle sjunga och de gick ju halvskapligt...
Nu har jag kommit in i "andra andningen" så nu har jag svårt att varva ner och har egentligen ingen lust alls att gå och lägga mig, fastän jag är skittrött....och jag vet att 5.15 ringer min väckarklocka imorgonbitti och då är jag så dötrött att jag skulle kunna betala hur mycket som helst för att slippa kliva upp.
Men snart är det helg igen och på lördagmorgon kommer jag att ta en riktig lång sovmorgon och mot eftermiddagen drar man in till Östersund då vi spelar vi på captain cook.
Det "luktar" snö ute, jag undrar om det inte kommer att inom en ganska snar framtid, att falla ner lite vita flingor från himlen... men det är ganska mysigt det också.. jag tycker om alla årstider.
Nej nu är det sängen som gäller, en ny arbetsdag väntas, stickning av strumpor på fikarasten, och snart ska jag börja med att sticka "pytte, pytte, pytte, små strumpor"......
Gonatt !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lhendernah

Bra Berih!
Du kan ju bara du vill ;)

2007-10-11 @ 10:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0