Jag är så lycklig...

Ja, jag känner mig faktiskt lycklig och nöjd med mig och för oss alla.
Ikväll gjorde vi konserten i Fors kyrka och allt gick så bra...
Det var så vansinnigt roligt och det kändes så skönt att alla låtar satt så bra.
Det var fullsatt kyrka och stämmningen var på topp !!!!
Det känns nyttigt för mig att få sjunga lite stämsång eftersom jag för det mesta sjunger solo.
Så det här är en nyttig erfarenhet för mig....
Det känns så otroligt roligt att vi nu äntligen har gjort något tillsammans och jag längtar till
att vi åter kan sjunga och spela tillsammans.
Tack till Lennart och Mattias, tack till Lena, Kristin och Eva-Lena, för en fantastisk kväll...
Jag är så glad......

Gokväll...

Kommentarer
Postat av: Jannike

Stort grattis!

2007-10-07 @ 20:54:04
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Hanna

se min blogg...

2007-10-08 @ 12:50:38
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Eva-Lena

Hallå där! TUSEN TACK för igår! Jag svävar på moln idag. Det här måste vi göra om! Kram!!

2007-10-08 @ 17:14:48
Postat av: Eva Blomkvist

Jag svävar också på moln. Jag är så glad över att jag fick lyssna på er fantastiska konsert i Fors. Vilka tjejer, vilka röster, vilken skönsång och vilket härligt komp. Lova mig att jag får höra på er fler gånger, vilken fyrklöver. Berit du har en scennärvaro som märks, en röst som berör och en karisma som lyser. Fortsätt att lysa. Kram Eva

2007-10-09 @ 21:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0