Stjärnorna...



Emma och jag skulle ta oss en titt bakom kulisserna på Intiman. Det första vi möts av är denna stora skylt på stjärnorna. HÄFTIGT !!!!
Vilket mysigt ställe, stämningen där inne kändes lite extra.
Bara  inredningen och att få se denna SCEN.......
Jag drömde mig genast bort .......
då jag såg mig själv stå där på scenen under strålkastarnas sken med full orkester bakom mig.
Ett rungande gitarrsolo och jag ser hur jag själv står där sjungande på med en sjujäkla låt i ett svart glittrande snävt fodral och tjugo kilo lättare.  Jag har tre meter höga sylvassa klackar på mig som är så vassa att många ur publiken måste värja sig från dess bländande ljus.
Efter min sång ser jag  hur det plötsligt sakta och vackert  faller ner stjärnglitter ner från scentaket och hur det lägger sig mjukt och sakta på mitt svallande hår och jag hör hur människorna applåderna därute i salongen.
Blommor kastas upp till mig och jag är såååå lycklig, mitt VITA  bländande leende tycks aldrig ta slut.
Eftersom jag håller på att svimma, så kommer denna otroligt snygga Rafael och tar mig i sin  famn och lyfter upp mig. Jag  ligger lätt som en fjäder i hans famn, han bär ut mig  i logen, baddar min panna och applåderna bara fortsätter där ute. En liten fe flyger plötsligt över mig också, med sitt spö...............

BERIT, BERIT,  va kul att se dig...öh, oj, oj, jag drömde mig visst bort lite, och där står min stjärna Bosse och jag är så glad att se honom......pussar honom hårt.....
Ja, jag blev lite upprymd då jag kom in där på Intiman, hm.........

Kommentarer
Postat av: Jannike

Du e´f-n inte klok, du :-)

2007-11-11 @ 16:09:10
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha mami...du är ju bara bäst!! hahaha

2007-11-12 @ 19:42:15
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Emma

HAHAHAh MAMA hahahahahaa:D

2007-11-13 @ 15:11:06
URL: http://muziq.blogg.se
Postat av: Catarina

Du är väl för härlig!! Kram, kram!!

2007-11-17 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0