Semester Stockholm....

Nu har Emma och jag varit några dagar här i storstaden..
Bussresan ner gick bra, jag sov större delen av resan och det är inget ovanligt eftersom jag har en otrolig förmåga att somna snabbt då jag åker bil eller buss. Så att resa är ganska enkelt för mig, bara att drömma sig bort..
Emma och jag tog staden med storm igår via buss. Vi har redan åkt upp en massa busspengar. Men det är roligare att åka buss än tunnelbana. I buss hinner man se en hel del och försöka registrera in i hjärnan var man befinner sig. Men det är jäkla lätta att virra bort sig, men vi har karta...Vi var ute hela dagen, gick i affärer, åt och fikade på mysiga ställen.
Vi tog oss en sväng i på hotell Amaranten där Allt för byn gubbarna håller till. Fick bl.a en bamsekram av Per Bergvall och även av Östen Nilsson som också befann sig där i jobbärenden. Härligt att se hela gänget...
Grabbarna verkade må bra, men en aning sliten, faktiskt...Kent hade lite hemlängtan bl.a och även Bosse också...
Senare på kvällen kom Bosse hit till oss på Söder där vi bor hos Gunnel och sen till en god middag till vår vän Hans.Kom hem sådär proppmätt och lagomt drucken på nattkröken..
Min mobiltelefon ringde igår och det var min Wille"bus" som sa-  Hej momma, du jag glömde en sak, jag vill följa med dig till stockholm och titta på allt för byn där morfar är. Ja, vad säger man då ? Jag skulle kunna satt mig på flyget och hämta hit honom med detsamma....
Nu ska vi dra ut på stan och in på Intiman och kolla lite hur det är där...
Hej så länge.....


Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe vi är bäst på kartan =)

2007-11-04 @ 17:49:26
URL: http://muziq.blogg.se
Postat av: Jannike

Du har tur, du:-)

2007-11-04 @ 18:55:16
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0