Jaha...

Jaha, här ligger jag i sängen med datorn på knäna och kan inte sova....
Dessutom så har jag en sjujäkla träningsvärk i magmusklerna. Japp, jag har börjat träna.
 I förrgår hade Hanna min äldsta, en riktig genomkörare i träningslokal med Emma och mig.
Det var full speed från början till slutet med hög dunka, dunka musik som vrålade ur högtalarna och Hanna skrek på oss hela tiden att nu var det bara till att köra hårt. 
Det var många moment vi skulle ta oss igenom först cyckla en kvart och sen efter detta var det till att hoppa hopprep. Jag nockade mig själv nästan med brösten då jag hoppade som ett tok, eldröd i ansiktet.  Jag klarade det hyfsat, cirkus fem hopp åt gången hm..
Emma stod på gåbandet och svettades i nära 40 minuter och sen så var det bara till att prova det ena momentet efter det andra och Hanna skrek på oss och triggade oss hela tiden. 
Värst var dock magövningarna, jag kunde cirkus lyfta mig en centimeter från golvet, men jag hade roligt trots den sveda som upptstod i magen.
Jag var så jäkla trött och jag blev så hungrig. Jag stillade min hunger med en fräsch nyttig drink med diverse nyttiga ämnen i hemma hos Hanna och det var så gott och mättande ett tag.
När jag kom hem sen, så hade jag kunnat ätit ur hela skafferiet. Men det blev en kopp lugnade te och sen så var det bara till att lägga sig och jag somnade så gott kan jag lova och vaknade på morgonen med att jag hade väldigt svårt att röra mig. Värst var det i mina magmuskler som jag inte visste att jag hade ens. Magmuskler vad är det ?
Det skakade där inne i musklerna på förmiddan, ungefär som småfiskar simmade  omkring där inne.
Har tagit en kvällspromenad och det var underbart ute, sådär bitande skönt åt kinderna, uppfriskande...
Gonatt.....

Kommentarer
Postat av: Catarina

Fy fasen va du är duktig. Kämpa på!! Såg bilden på dig framför Intiman. Du har ju blivit en "liten" Berit. Lille gumman.....Jag, ja herregud , jag går bara upp. Buhuhuuuu....Noll karaktär.//Kram

2007-11-22 @ 00:31:33
Postat av: Hanna

Du var så himla duktig mor.... sååå duktig, nu är det bara att kämpa på! kram

2007-11-22 @ 08:52:45
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: Emma

Haha wacko mother =D

2007-11-24 @ 02:39:20
URL: http://muziq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0