Skrivarlust igen...

Ja, det var ett tag sedan jag skrev nu, men jag har inte haft den där rätta känslan för att skriva. Antagligen så beror det kanske på jag har haft för mycket och har lite för mycket runt omkring mig nu...
Jag känner i alla fall att jag har kommit in i ett nytt skede i livet. Snart inom någon vecka så fyller jag 50.
50,50,50,50 låter så fruktansvärt mycket! Herregud, jag fattar ingenting, och samtidigt så känns det så härligt!
Men jag är för barnslig än, så känns det, herregud, för nu ska väl jag ha kommit, eller nått till den  "riktiga" mogna åldern, då jag verkligen ska veta vad jag vill, skita i hängbuk och allt vad det nu är...
Men icke,icke nu är jag verkligen taggad för det mesta....
Jag har ganska så kul nu, tränar inför turnen med Allt för byn som ska bli så himla roligt ! Och i slutet av Oktober bär det ner till Stockholm igen på Texas Long horn och sjunga och tillbringa en spelkväll med Lycke som är galet rolig och med bandet The PD`s...Längtar !

Lite sorgsen känner jag mig faktiskt. Det är tomt och ovanligt tyst här hemma eftersom min yngsta dotter har flyttat ner till Blekinge.. tomt är det i hennes rum och jag längtar såååå mycket efter henne...
Men sånt är livet .....Jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas på sitt nya jobb och i sin lägenhet!
Jag måste hälsa på henne senare i höst !
Nej nu ska jag sova, skall upp och träna med AFB  imorgonbitti...
Godnatt !


Kommentarer
Postat av: Jannike

Om du åker ner å hälsar på henne så gör vi sällskap å så hälsar jag på min vän Lotta!!! Hon bor ju oxå i Blekinge;-)Lite lustigt det med!



förstår att du är taggad å känner dig redo för nya utmaningar - "allt för byn-turné" o resan till Stockholm!! DET går bar för dig min vän!!



Å du - 50???? Vad är det för ålder??? Det är hur man känner sig inombords som är det viktigaste...



KRAMIS!!

2009-09-05 @ 16:44:32
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Jannike

Å har hon fått jobb, Emma?? KUL i såna fall.... Det har hänt nåt riktigt roligt för Jeppe oxå;-).. men kan inte berätta än!! ;-)

2009-09-05 @ 19:05:11
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Jannike

Berit... berättar vid tilfälle, både det ena å det andra;-) Inge allvarligt med Niclas, bara sånt som e lite tråkigt!!



PUSS!! Love U!

2009-09-05 @ 20:42:13
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Ann

En "nyutexaminerad femtioåring" kan meddela att livet är härligt och att siffran 50 är en siffra på ett papper...Livet är härligt för man kan vara barnslig, klä sej som man vill, säja det man vill...Det är liksom lite pondus att uppnått mogen ålder...Hahaha...Ha det så gott med AFB och turnén!. Jag förstår att du längtar efter Emma...Men det blir ju kul att åka till Blekinge...Vi var där ett par gånger när Åsa ,Ulfs syrra bodde där...Så jag har ju hälsat på Lotta som Jannike skriver om här ovan...En glad klämmig tjej!!! Ha det gott! Kram Ann

2009-09-07 @ 17:48:42
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack faster Berit! =)

Jo jag mår bättre...

Jag får det att låta värre än vad det är! ;) haha..

Va underbart liv du verkar ha! Min dröm =)

Hålla på med musiken och så...

ÅÅ kan tänka mig att det känns jätte jobbigt att emma flyttat.

Men jag tror det är bra för henne! =)

Man bli lite tuffare och man lär sig ganska mkt av att flytta så långt bort från familjen!



puss och hälsa alla...

2009-09-08 @ 00:47:30
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså Berit - var du den "anonyma";-)!! tack för omtanken!



Det gick bra även om det var turbulent och en massa olika intryck - man fullkomligt bombarderades med intryck och info - men det var samtidigt en hel massa hundar att kela med. ;-) Kommer att bli riktigt bra när man landat!



KRAM!!

2009-09-08 @ 08:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0