Snart morgon...

Här sitter jag klockan tre på nyårsnatten och kan inte sova....men vad gör det, jag vill egentligen inte lägga mig än, utan jag vill heller sitta upp och "känna" på det nya året en stund...
Och eftersom jag är rätt så nyfiken, så vill jag även invänta hem, min yngsta dotter, som nu faktisk nyss är hemkommen från nyårsfest så nu ska jag snart sätta mig ner och förhöra henne om hur det har varit....Lite "skvaller" är alltid roligt , en liten krydda i tillvaron, eller hur !!!!
Jag och min man har iallafall haft ett jättemysigt nyårsfirande uppe i Pålgård hos Daria och Lars. Vi har ätit gott, pratat om livet och verkligen haft det "mys"lugnt.
Några öl har visserligen passerar min strupe och ligger där och "guppar" i magen som gör att jag måste springa på toan extra mycket, men jag känner mig lagom "mågottig"...
Det var ju inte meningen att vi skulle göra något speciellt denna nyårsafton, men så fick vi en inbjudan av Daria och Lars att vi skulle komma hem till dem, på god mat och så. Och det kunde vi förståss inte tacka nej till !!!
Ja, nu är det ett nytt år och jag har inte lovat några nya nyårslöften, för jag kan inte hålla dom ändå....
Nej, man skall leva för dagen, njuta och försöka i den mån det går, att bara må gott....
Och imorgon skall jag ta en låååååånnnngggg sovmorron....
Gott nytt år på er alla och en stor kram från mig...
Godnatt ! 

Kommentarer
Postat av: Ann

GOTT NYTT ÅR!!! Ser att Ni haft en skön nyårsafton! Här var också en lugn kväll med god mat och dryck!!!

Kram till Er från Vikbäcken

2009-01-01 @ 15:48:20
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Jannike

Provade att ringa hem till er vid ett-tiden, men nu ser jag ju att ni inte var på hemmaplan;-)



Önskar er en riktigt god fortsättning!



Kram från Jannike med familj

2009-01-02 @ 00:55:55
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: alias Kvasthilda

Du får göra som jag: lova bara sånt du kan hålla!

2009-01-02 @ 13:42:15
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Jannike

Berit - ja, det var kul att få lite Hammarstrands-besök på nyår!! Och det är inte bara ni som sällan eller aldrig tittar hit, finns nog flera ;-) - lovar! Men det är väl så det kan bli - och vi vill absolut inte att nån ska känna sig "tvingad", då är det ju helt vitslöst, utan kommer nån hit vill vi ju att det ska vara för att man verkligen riktigt mycket VILL.



Ni verkar ha fullt upp med er träning - säkert hur kul som helst!! Fin annons i tidningen oxå!!



Lycka till!!



Kramar till er från Jannike & Niclas

2009-01-02 @ 20:06:35
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år såhär några dagar i efterskott!

Postat av: Åsa

Önskar dig och din familj en god fortsättning på det nya året!

2009-01-03 @ 22:13:10
URL: http://ace67.blogg.se/
Postat av: Maggan

God fortsättning på det nya året!

Ska bli spännande att se vad Allt för byn kommer att föra med sig. Lycka till!!

2009-01-04 @ 20:10:52
URL: http://mags.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0