Bara några dagar kvar...

Hjälp ! nu är det bara några dagar kvar tills den andra showen med, Allt för byn har sin premiär....
Och vi ligger verkligen i hårdträning, då vi börjar klockan nio på morgonen till sena eftermiddagen.
Det är mycket som skall klaffa där bakom scenen...Alla klädombyten som man skall hinna med på nån minut och man skall verkligen vara fokuserad på det man gör, hur och när och var och allt vad det är, ja, detta tar verkligen på energin...
Jag har skrattat denna dag, så jag har ont i magmusklerna, för det händer så mycket tokigt, som egentligen inte ska hända, men som händer ändå......Som idag, mitt i ett nummer,  plötsligt utan förvarning, så ramlar mina stortuttar ut bara så där utan vidare, då är det svårt att hålla sig för skratt...Ja, det händer mycket skoj....
Min storebror med familj är  här nu på sportlov och dom är ju bara upp en gång om året. Så jag hinner liksom inte med att umgås med dom som jag vill...Men lite har vi träffats och de förstår ju att jag har fullt upp nu och att det är som det är just nu. Jag får ta igen det en annan gång. Vi får väl fara ner till dom och umgås riktigt framöver istället..
Som ikväll var vi alla bjudna på middag till Ann och Ulf på middag, men Bosse och jag orkade inte komma, det blev för sent innan vi kom hem och det känns ju lite tråkigt. Men jag hoppas det blir en annan gång istället. Min bror med familj hade i alla fall fått ätit en väldigt god middag hos dem..
Nåväl, håll tummarna nu, för Lördagen......
Vi hörs igen nästa vecka, för nu kommer jag inte hinna skriva nåt på bloggen förrän premiären är över...fast kanske också, jag kan ju ta med mig min bärbara. så man vet aldrig...
Hej och kram från mig...


Kommentarer
Postat av: Ann

Hej min vän Berit! Vi vet ju vilken hårdträning Ni är inne i just denna vecka...Vi ska absolut "ta igen" det...Vi ser fram emot en trevlig kväll med go´maten. Det var en härlig kväll igår, att få "rå om Kent med familj! Alltid lika kul att träffa dem...Å så himla roligt att a´Naemi var med! Ha det så bra och Lycka till på lördag! Vi ska komma och kolla så snart vi kan (Bispgården eller Sundsvall), då vi "inte kan vara med på lördag"!

Kram till Dej från Ann

2009-02-12 @ 09:17:08
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Jannike

Ja stort lycka till allesammans - må tuttatna sitta på plats!!! ;-)



Kram från Jannike

2009-02-12 @ 12:30:52
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Marie

Massor massor av lycka-till-kramar till er allihopa. Hoppas kunna kika på er i Bispgården eller kanske Sundsvall jag med.

Kanske vi ska följas åt Ann???

2009-02-12 @ 20:00:46
URL: http://virus.blogg.se/
Postat av: Marie Lindgren

Hej hej Berit... Lycka till på premiären jag håller tummarna för er alla. Ska föröka att se er i Bisp eller i Sundsvall



Kram

2009-02-12 @ 20:50:01
URL: http://marrebissen.blogg.se/
Postat av: beritdoloresB

Hej på er alla !

Tack för alla "lycka till kramar" till oss..

Vi syns...

Kram

2009-02-13 @ 00:36:32
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: beritdoloresB

Ikväll gäller det ;) spännande



<3

2009-02-14 @ 12:56:04
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0