Texas long horn....

Nu är jag hemkommen från den stora staden, till lugnet på Hammar´n...
Det har varit en fantastisk härlig, rolig, matig, fikig,  musikalisk helg.
Men anledningen till att jag var i Stockholm i helgen, var ju att jag skulle sjunga några låtar med bandet, The P.D.`S.........
Ett fantastiskt bra band, som verkligen hade ett riktigt tunggung, svängigt och helt suveränt !

Vid 20.00 på fredagkväll var det då dags för mig att träna med bandet, så klart att jag var lite nervig, jag hade ju inte träffat de övriga musikerna tidigare, bara Lycke...... 
Jag hade ju förståss lyssnat in mig på låtarna hemma....men det blir ju alltid skillnad när det blir live....
Så där stod jag i replokalen och  joddlade på och med mina klimakteriesvettningar i denna trånga replokal, som inte blev bättre av det. Och tunggunget i musiken gjorde ju mig också extra het och jag trodde formligen att jag skulle sluta som en blöt pöl...
Så där stod jag och sjöng för glatta livet,  illröd som en hummer...... och hummer åt jag förresten på lördagkväll.... gotteligott !
Men lördagkvällens spelning med detta härliga band, var hur jäkla roligt som helst och det var så häftigt att få sjunga när det fanns två blås med också....kul, roligt och jag känner mig nöjd......
Hoppas på fler gånger....
Vi ses.....

Kommentarer
Postat av: Jannike

GRATTIS!!!! Visste väl att detta skulle vara nåt för dig - du e bäst!! Hoppas inte... du VET....



KRAM!

2009-04-20 @ 10:52:37
URL: pyret07.blogg.sehttp://pyret07.blogg.se
Postat av: My Lundin

Hej!

hihihi! Så roligt för dig! Hoppas att allt är bra annars. Själv är jag nu sjukskriven ett tag. Måste nog coola ner mig och ändra lite i tempot. MEN, vi /jag glädjs med dig...



Stora kramen från mig och Hans på Ösjön

2009-04-21 @ 00:14:00
Postat av: alias Kvasthilda

Hääftigt!

2009-04-21 @ 20:32:10
Postat av: ewa

Såklart att det gick bra- lite nervös måste man vara

för att det ska bli rätt feeling!

Duuuuktig!

2009-04-21 @ 22:32:52
URL: http://ewahjonet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såklart att det gick bra- lite nervös måste man vara

för att det ska bli rätt feeling!

Duuuuktig!

2009-04-21 @ 22:34:16
Postat av: Emma

Jaaa de lät bra oxå det jag hörde på inspelningarna =)

Du är bäst, det vet alla ! ;)

2009-04-23 @ 11:40:14
URL: http://memzz.blogg.se/
Postat av: Ann

- Lyckos bandet som fick ha Dej som sjöng!!!!

Kram Ann

2009-04-23 @ 21:40:28
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Jannike

Halloj vännen - du måste gå in på min blogg och läsa om hur första parningen gick till å hur säker vi kände oss.. (not)!!!!! "fniss"



KRAM!!

2009-04-27 @ 11:26:27
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Jannike

Ja, "ambivalenternas cafe´" vore lämpligt då... skulle nog passa mig även om jag startade själv

;-).... ha ha...



Ska hälsa Jocke - känns trist att det inte blev som vi tänkt, med lite fest å så, men som sagt - sånt e livet! Såg på fejsbok att du ska njuta av altanen och lite öl och mys - låter bra, de:-)



Ha det gott!!! Kramis tillbaka!!!



2009-04-29 @ 21:28:25
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0