Älg....

Så här före lunch, så är blodsockret på ett låg nivå och även jag är på en väldans låg nivå...
Men ett litet inlägg så här en kvart innan matintag så kändes ett blogginlägg bra...
Nåväl..
Vid senaste inlägget skrev jag om djur, där jag var tvungen att välja vilket djur jag skulle tänka mig att bli.....
I nuläget vet jag, att absolut ingen älg....
Å andra sidan, Okej, det positiva vore ju att jag skulle få kuta som bara den,  bland skogar och berg, för att undgå jägarnas kulorn som skulle vina runt min krona.... Och detta kutande skulle ju resultera i, att jag skulle bli ganska mager om bena, tillika om armar och hals. Det skulle ju inte vara så dumt förståss.....
Jag återkommer efter lunch.....
Hm....
Nu ska jag äta lunch....Hej då...


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha ha ha ha - kan se dig framför mig, kutandes bortåt skogarna i vild förtvivlan!!!!



Kram vännen!!

2008-09-04 @ 14:47:02
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Green room...

Fördelen med att vara älg skulle kanske vara att man inte bryr sig om ifall man är mager eller inte. Nackdelen, tja... att man alltid vill demonstrera mot farligt folk i skogen.

Postat av: Ann

Hej! Nej nån älg vill man inte va!. Tacka vet jag katt på Vikbäcken, det känns mycket tryggare!

Ha en skön helg!Kram Ann

2008-09-05 @ 06:30:32
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Marianne

Härliga människa, vad du är go!

2008-09-05 @ 08:08:32
Postat av: Beritdolores

Hej bloggare !

Kul med era inlägg....

Just nu har jag kastat mig ner i soffan i fiakrummet efter några timmars jobb...Ja helst, skulle jag i denna vackra dag vara ute denna soliga dag och andas in den friska luften..

Trevlig helg....

2008-09-05 @ 08:39:41
Postat av: Jannike

Nu är du nominerad av mig... igen.... PUSS!!! Ses snart.....

2008-09-06 @ 23:25:46
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hej igen!! De är INTE så svårt, bara kopiera texten med instruktionerna och sen "klicka" in i ditt blogg-inlägg - det är himla roligt faktiskt!!



Syns och hörs snart!!

2008-09-07 @ 11:07:55
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0