Trött....

Efter en verkligt hård vecka på jobbet, gör att min kropp nu är helt ur balans. 
Jag har stått på huvudet, böjt knäna, ålat mig runt bland vrår, dragit i mig en massa damm, svettats och verkligen använt min lekamen i fullmaxtempo.
Konsekvensen av detta gör att jag känner mig som en urvriden skurtrasa...och att jag är konstant hungrig...
På lördagförmiddagen så ringde det på dörren...Och där stod en liten "kongero", alltså en liten spindelman.
Han var så söt och naturligtvis så var denna lilla "kongero" mitt barnbarn som kom och busade och ville ha godis.
Jättemysigt !!!!
Lördagseftermiddagen skred ganska lugnt fram tills lördagskvällen. För nu var det dags för den  efterlängtade lördagssvullokvällen, för mig... 
En bigpack med ostkrokar, chokladbitar, goostar och vin...
Ostkrokarna åt jag i mig som en galning, resten har jag nu kastat in i brasan....vinflaskan är i det närmaste full, eftersom jag hann inte få i mig så mycket av den varan, eftersom jag hade fullt upp med att kasta in krokarna, några chokladbitar och ost. 
Så jag fick använda mina käkar rejält igår, som jag inte gjort på länge och som gjorde att jag somnade ganska snabbt på soffan, med en  fullmätt, kurrande, chockad mage.
Nåväl. det var lördagskvällen det och nu är det söndagförmiddag.....uppladdningen för en ny vecka har börjat sättas igång i min kropp, lite ångest och så. Jag kan bara konstatera att tiden går jättefort....
Nu ska jag ta en promenad i friska luften och tänka positivt.......

Kommentarer
Postat av: beritdolores

mammammammammamama du fåru nna dig

2008-11-02 @ 14:41:28
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Lina

Du får ta det lite lugnt!!!

Grattis fressten.. va kul att det gick så bra! =P

Puss..



ps: Nu har jag bloggat! =P

2008-11-02 @ 19:45:50
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja helgerna går i en väldans fart...ja det gör ju vardagarna också! Men visst är det skönt att ligga hemma på soffa och må gott med allehanda gosaker... Jag har inte lämnat min by på helgerna nu i 2 helger ...å herregu´vad det är skönt! Förresten! Ett matchtips kan jag väl få iallafall! Hihihi! Hej från Ann

2008-11-03 @ 18:03:06
URL: http://dansann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0