Teater....

Rasmus, Pontus och Toker såg jag i helgen med mitt barnbarn, på döda fallets vridläktare...
Vilka skådespelare vi har här i vår kommun.  De är otroliga..allihopa... f
Men jag måste bara nämna Annika Theland som agerar mycket bra,  hon är så naturlig på scenen...
Toker var rätt så söt också, som spelades av vovven Sara. Ja, vovvsingen gjorde rollen mycket bra...
Men vilken glöd och vilket jobb detta teatersällskap har.
Jag skulle vilja ge dom alla envar, ett fång rosor...........

Nog om detta nu...
Annars är min puls på ett högläge nu, då det är mycket på min almanacka. Men det gäller att försöka ta en sak i taget och låta saker och ting landa, allt eftersom. Men visst är det svårt..
Nu är det den årliga tokstädningen på jobbet, innan det efterlängtade sommarlovet. Och sommarlov får jag snart och en efterlängtad vila, i alla fall en vecka. Sen så skall jag återgå till mitt gamla jobb och jobba några veckor som undersköterska inom äldrevården.
Men jag ser fram emot det faktiskt, att få träffa mina gamla arbetskamrater och att få göra nåt annat ett tag.
Sen så har vi en hel del spelningar i sommar också, så det är lite jobb.....
Men i slutet av juli åker vi på långsemester. Vart har vi inte riktigt bestämt än, kanske det blir Italien eller Halmstad.
Jag måste bara få komma iväg och lata mig och få se havet och bada...Jag längtar verkligen....
Men en sak vet jag, att till min pappa och min Harriet ska jag åka allra först, det är ett måste....

Ha en bra dag.....

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad det låter skönt, att kunna åka till Halmstad eller Italien... blir riktigt avis på dig.... Men det är dig väl unt!!! Du kan nog behöva lite skön avkoppling från allt vardagligt, du med!!



Kram!

2008-06-11 @ 11:05:56
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0