Jannike och jag på efterfest.....



Jag och Jannike

Puss, puss på dig Jannike.........

Ja, så här såg vi då ut, vi vänner,  framåt småtimmarna på efterfesten som hölls för Allt för byn på deras sista uppträdande på Intiman.
Festen hölls på på Engelen, där vi åt och drack gott och fnittrade åt det mesta och hm .... jag pratade kanske lite väl mycket .....men, men...
Men vi hade jätteroligt och festen slutade nog inte förrän tidiga morgonen. .....
Men vad gör det om hundra år..... Nej, man ska glädjas och kunna ta för sig av livet ibland och bara njuta och ha riktigt kul, för det hade vi ........ mera bilder kommer sen....hi, hi...
Gonatt !

Kommentarer
Postat av: Jannike

Fy fan Berit - var det SÅ illa????? Hur ser vi ut egentligen - ganska aspackade.... och det var vi ju inte.... eller hur??? Bara lätt salongsberusade.... eller kanske inte det heller.... Nånstans mitt emellan?? Men som sagt - vad gör det om 100 år!!!!????

Ja du är modig du min vän....

Puss på dig!!!

2008-02-07 @ 22:35:24
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Berit

Hej Jannike!
Nja, inte ser vi väl så tokiga ut, lite svettig och slirig och så..Men absolut inte aspackade. Huvva nä, int kan ja tro dä häll.....(vin och öl gör ju susen..)
Men kul var det....hi, hi....

2008-02-07 @ 22:44:08
Postat av: Jannike

Ja det var så OTROLIGT ROLIGT!!! Måste göras om...

P+K//Jannike

2008-02-08 @ 00:09:09
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Åsa

Ha, ha!
Fan, det där slog ju nästan mina bilder från 40-års kalaset!!! (Och det vill inte säga lite....)
Kram, och tack för att du törs bjussa på såna här underbara bilder!

2008-02-08 @ 14:45:12
Postat av: alias Kvasthilda

Vad söta ni är! Förstår att ni hade kul, jag kan höra skratten i andanom. :)

2008-02-08 @ 21:32:38
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se
Postat av: Jannike

JAG LÄNGTAR TILLBAKA!!!!

Kram!!

2008-02-09 @ 00:17:52
URL: http://pyret07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0