Herman....

Jag är faster till tre killar och det är Herman, Haqvin och Kent-Andres och så är det enda tjejen Lina och hon bor i Norge nu....
Det är mysiga killar o tjej och jag är så stolta över dom...och att vara faster är något väldigt speciellt.....
Och nu lider faster Berit över att Herman har brutet benet.  Han åkte slalom uppe i Kullstabacken och ramlade så olyckligt att han bröt benet. Stackars liten....så faster måste inom en snar framtid åka hem till honom med nåt tröstande paket ......
Nåväl..
Jag har i allafall målat de sista köksluckorna nere i källaren till häftiga trumsolon. Min son Per kommer hem titt som tätt och tränar nere i musikrummet. Det är härligt tycker jag, det ska vara musik, liv och rörelse i huset ,då trivs jag..

Träffade "willebusen" på affären då han säger - men vad är det där för "gammeltant".....och pekade på mig.
Hanna stod och busflinade åt mig......jättekul tyckte jag hm, hm....
En stor, god semla har jag vräkt i mig ikväll, Per och Sara bjöd så det var bara till att dra på sig täckbyxorna och gå uppför Kullstabackarna med en mätt och trind mage..

Ja, allt går sin gilla gång....snart torsdagmorgon....
Gonatt...


O


Kommentarer
Postat av: Memma

du glömde en =O

2008-02-28 @ 00:37:58
URL: http://memzz.blogg.se
Postat av: moderjord

Hej Emma !
Nähä, läs igen....

2008-02-28 @ 08:39:43
Postat av: Hanna

HAHAHAHHAHA...så jäkla kul med gamm tanten..

2008-02-28 @ 12:14:21
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna
Postat av: alias Kvasthilda

Jag minns när Herman var jätteliten och vi var på ICA och han fick syn på Bosse. Han flinade, pekade på Bosse och sa "den där..". Det var nån han kände igen!!
Vad gullig du är som tycker synd om Herman (ja vem skulle inte göra det förresten!). Kom och skriv på gipset! På söndag till exempel.... ;-)

2008-02-28 @ 19:30:22
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0