Drömmar...hundmatsförsäljare...

Här sitter jag och mina arbetskamrater och har en skön fikapaus....och pratar om drömmar.
Den ena drömmen roligare och tokigare än den andra.
Och en del drömmar vill man inte ens tala om eller våga berätta pga att de är för galna.
Inatt hade jag väldigt roligt tydligen eftersom jag vaknade och gapskrattade men jag kom inte ihåg vad jag drömde....

Min arbetskamrat Maggan berättade just för mig om en dröm hon haft inatt om Bosse där han arbetade som hundmatförsäljare. Han hade kommit hem till henne, knackat på dörren och erbjudit henne hundmat för en billig penning och han hade varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Sedan fortsatte han vidare till alla hundägare....
Det kanske är ett jobb för honom om han blir arbetslös, tycker Maggan, för han var en otrolig försäljare, hi..hi....

Djur drömmer väl också.... för min "gammkatta" snarkade ofta och sov hårt  och kroppen liksom rykte till så hon kanske drömde om en mus...
Nåväl, nåväl.... jag är väldigt trött idag, har liksom inte den rätta energin, tog väl antagligen ut mig igårkväll med målning och så i köket men jag vill få färdigt till Påsk......
Nej nu är det arbete som gäller.....
Hej så länge.




Nej här kan jag inte sitta och blogga, utan nu måste jag fortsätta arbeta....
Hej då från Berit

Kommentarer
Postat av: Jannike

Nä fy sjutton... inte kan du hålla på och drömma dig bort på arbetstid heller.... "fniss" och vad bra, nu vet du vad Bosse kan göra mellan spelningarna om han är less på jobbet...

2008-02-26 @ 16:35:31
URL: http://pyret07.blogg.se
Postat av: Catarina

jasså Bosse är ute o säljer hundmat om nätterna.
du får nog knyta fast honom i sängen. Kan ju bli en hit..hi hi....

2008-03-08 @ 01:46:05
Postat av: Catarina

jasså Bosse är ute o säljer hundmat om nätterna.
du får nog knyta fast honom i sängen. Kan ju bli en hit..hi hi....

2008-03-08 @ 01:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0