Sparkåkning och Saltkråkan...

Ja, jag har försökt att "stånka" ut mig, emellan matintagen, karamellätningen och allt vad det är och inandas lite frisk luft och röra på min lekamen..Riktigt skönt....
Wille är hos oss och har varit här sen igår.. Föräldrarna skulle ut och roa sig och vi roade oss hemma istället.
Och det är mycket mysigare. 
Efter en sen pulkåkning och sparkåkning med Wille igårkväll, så hamnade vi då småningom under täcket, med att titta på alla avsnitt av Saltkråkan. Ja, det spelar ingen roll hur gammal man än är , så är det nästan lika roligt att titta på de här filmerna.
Så här tidigt har jag nog aldrig lagt mig på en juldag förr. Men det var skönt och avkopplande..Wille däremot hade svårt för att somna, så efter alla avsnitt av Saltkråkan så var han fortfarande "övertröttpigg".
Då ville han ha Oboy och macka i sängen och naturligtvis så fick han det av mig och efter det så fick jag läsa om Pettsson. Sen slocknade jag och vaknade klockan åtta imorse av en som stirrade mig i ögonen och ville att jag skulle kliva upp och göra frukost..
Nåväl, det är mycket som ska göras idag, lite träning mitt på dan och sen iväg och packa upp grejer på Lergodset eftersom vi ska spela där ikväll...
Nej, nu ska vi nog klä på oss och gå ut en sväng....
Vi hörs....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas spelningen blev tokbra, jag vistas ju i High Chaparall och kunde tyvärr inte komma dit.

Postat av: Ann

Hej och god fortsättning! Tänk, Saltkråkan blir man aldrig för "gammal" för! Vad det lät mysigt!

Kram Ann

2008-12-27 @ 09:45:22
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Jannike

God fortsättning!



Låter som en mysig juldag!



Du har inte svarat på mitt sms den här gången heller... börjar fundera på om du kanske bytt nummer? Kan du maila ditt nummer till mig.. ja, el ringa eller nåt? Hopaps det gick bra igår!



Kram!

2008-12-27 @ 17:11:24
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Maggan

Åhh Berit, gissa om jag blev ledsen på ögat när jag insåg att dagen för spelning var tidigarelagd...

Jag som längtat och laddat sååå!!

Men men, vad är väl en bal på slottet...

Kram o god fortsättning!!

2008-12-28 @ 15:31:13
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Lina

va mysigt att han får va hos er... =) De tycker nog han är kul!

Gott nytt år på er och massa pussar från oss !

Hälsa alla...

2008-12-31 @ 01:06:08
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Jannike

Massor av kramar och ett riktigt gott nytt år!!!



Jannike & Niclas

2008-12-31 @ 12:33:21
URL: http://pyret07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0