Nu är det snart jul..

Ja, nu är det inte så långt kvar till julafton och det känns så MYSIGT.
Idag har jag och mina tjejer varit och invaderat  Ikea. Vi for tidigt i morse och kom hem sent  ikväll. Vi proppade bilen full av julklappar och saker som vi kanske inte egentligen behöver, men är kul att ha. 
Vi har gått runt där hela dagen och tittat på alla saker, suttit i sköna fåtöljer,  soffor och vridit och vänt på allt och herregud vad grejor det finns och vad mycket man vill ha....
Och jag blev alldeles nipprig till slut., så nipprig att jag inte kunde besluta mig där på slutet, innan jag intog den slutgiltiga kön mot kassorna, ifall jag skulle  köpa en ny musmatta eller inte, den kostade BARA 5 KRONOR!!!!!
Nä icke.........
Sen bar det iväg hem mot Hammar`n med en fullpackad bil och en tom plånbok......
Gonatt...........

Kommentarer
Postat av: Gun

Du är som MYSIG du Berit! ;) Fast nu är det nytt år och julen är över. Tack för konserten, vad duktiga ni är! Jag fick sån kör-abstinens att jag gick och frågade Birgitta direkt efter konserten om jag fick gå med i kören. Och det gick bra! Vi sjöng alldeles för lite i julhelgen tycker jag, vi får ta en sångarträff nån gång.
Kram.

2008-01-01 @ 19:55:34
URL: http://kvasthilda69.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0